Verkoop van feestkledij daalt fors

Met het eindejaar in zicht maken kledingwinkels zich klaar voor de zogenaamde ‘kerstshoppers’. Maar omwille van de huidige coronamaatregelen zien de kledingzaken in tegenstelling tot andere jaren een daling in de verkoop van feestkledij voor het eindejaar.

Normaal gesproken is de eindejaarsperiode booming business voor de kledingsector, maar omwille van de huidige maatregelen blijven de klanten momenteel weg. Volgens de kledingwinkels zelf zijn klanten bang om een feestoutfit in te slaan nu er nog veel onduidelijkheid heerst over de aankomende feestdagen.

De winkels moeten daarom creatief omspringen met de verkoop van feestartikelen. Door zelf acties te organiseren hopen de kledingwinkels de verkoop toch te stimuleren. De eigenaars willen dat de maatregelen worden aangepast zodat klanten de weg naar de kledingwinkels snel zullen terugvinden.

Auteurs: Kato Wuyts, Boris Van Echelpoel

Wil je dat anderen dit ook lezen? Deel!

Zeen is a next generation WordPress theme. It’s powerful, beautifully designed and comes with everything you need to engage your visitors and increase conversions.

More Stories
Van links naar rechts: Mohamad Alhussein, Jana Huysmans
“Elke nacht zie ik de bommen vallen”